Menu
EUR

Klantenservice

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op of vind uw antwoord hier. Wij helpen u graag!
+31 (0)50 4090773
Ma - Vrij 08:30 - 17:30
binnen 1 werkdag !
+31 (0)6 23256859
Whatsapp

Neem contact op

Contactgegevens

+31 (0)50 4090773
+31 (0)6-23256859
Protecx Bernhardlaan 7
9471 EH Zuidlaren
Nederland

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe vraag ik een offerte aan?

Neem contact op met de Klantenservice voor een offerte op maat. Je bent het snelst geholpen via mail. Mail de productlink, aantallen en je contactgegevens en wij sturen je nog dezelfde werkdag een offerte op maat. 

Liever even bellen? We zijn open van maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 17.30 uur.

E-mailadres: [email protected]
Telefoonnummer: +31 (0)50 4090773

Wat zijn de betaalmethoden

Wij maken gebruik van de uiterst betrouwbare diensten van de payment service provider MOLLIE.

iDEAL (gratis)
Directe afschrijving van uw rekening binnen uw vertrouwde bankomgeving.

CREDITKAART
- Mastercard
- VISA
- Maestro

BANKOVERSCHRIJVING (gratis)
Direct na uw bestelling het bedrag overmaken op onze rekening.

FACTUUR / OP REKENING (alléén zakelijke klanten)
Na de uitlevering ontvangt u per e-mail de bijbehorende factuur met een betalingstermijn van 14 dagen

► BETAALMETHODEN

Hoe kan ik bestellen?

Plaats je producten in je winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je eigen account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice +31 (0)50 4090773 of stuur een e-mail naar [email protected] en wij maken kosteloos een bestelling aan.

Kan ik op rekening bestellen?

Alléén zakelijk klanten kunnen op rekening bestellen en vervolgens achteraf betalen. Na uitlevering van uw bestelling ontvangt u per e-mail een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen.

► ZAKELIJK BESTELLEN 

Krijg ik als zakelijke klant ook korting?

Jazeker, zakelijke klanten krijgen standaard 15% korting op ons hele assortiment. Het enige dat u daarvoor hoeft te doen is het aanmaken van account. 

► ZAKELIJK BESTELLEN

Verzending & Levertijd
Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren verschillende verzendkosten voor de verschillende producten die wij aanbieden. Dit geldt voor de pakketten via PostNL, DPD en DHL als voor de palletverzendingen met onze vaste transporteur. Hieronder een overzicht van de verschillende tarieven (incl. BTW):

Product Pakket Pallet
Folies Gratis ! Gratis !
Schroeven € 6,95 € 37,50

 

► VERZENDING & LEVERTIJD

Wat is de levertijd?

Indien u voor 15.00 uur besteld zal een pakket nog dezelfde dag worden verstuurd, zodat u deze normaliter de volgende dag in huis heeft. Indien het een pallet betreft dan moeten wij deze samen met de transporteur inplannen voor uitlevering. De levertijd bedraagt in dat geval 2 á 3 werkdagen. Uiteraard informeren wij u in beide gevallen.

► VERZENDING & LEVERTIJD

Kan ik ook bij jullie afhalen?

Uiteraard kunt u de gewenste producten na uw bestelling de volgende werkdag ook bij ons afhalen, dit kunt u tijdens het bestelproces aangeven. Indien u nog dezelfde dag wenst af te halen, dan dient u ons van tevoren te bellen 050-4090773, zodat wij kunnen controleren of het op voorraad is en wij er voor kunnen zorgen dat deze voor u klaarstaat wanneer u komt.

Protecx
Bernhardlaan 7
9471 EH Zuidlaren
050-4090773
06-23256859 (alléén Whatsapp)
afhaaltijden -> werkdagen 08.30 - 17.30 uur

► VERZENDING & LEVERTIJD

Retourneren
Kan ik ook retourneren?

Uiteraard!. Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren die voldoet aan uw verwachtingen. Bent u desondanks niet tevreden of heeft u gewoonweg het verkeerde besteld? Geen nood, u heeft zonder opgaaf van reden het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling deze aan te melden voor retournering.

► RETOURNEREN

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Om uw bestelling retour te sturen kunt u het beste even onze retourpagina raadplegen. Hier staat heel duidelijk beschreven hoe u snel & eenvoudig uw bestelling kunt retourneren.

► RETOURNEREN

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Het retourneren van uw bestelling (of een deel daarvan) is altijd voor eigen rekening!

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen & gecontroleerd ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging per e-mail. Daarna ontvangt u per e-mail een creditfactuur en zullen wij het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen crediteren op dezelfde wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht.

► RETOURNEREN

Kan ik ook ruilen?

Jazeker kunt u ruilen! De snelste manier is om uw bestelling (of een deel daarvan) retour te sturen en in de webshop de juiste te bestellen.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen